Endefuld, ja da.
Skrevet af: Ole Madsen d. 18-05-2012 09:55:05
Min kone får da endefuld. Vi snakkede om det før vi blev gift. Hun mener, at det er i orden, hvis det er retfærdigt. Hun kan godt se, at hun skal have rap i numsen, hvis hun har gjort noget forkert. Rap i den bare og rap med spanskrøret. Mange gange får hun dog kun hårde klask med hånden i de bare balder. Hun fik også klø af sin far - også selv om hun var en stor pige. Hvis hun boede hjemme gjaldt husreglerne om klø til alle pigerne i huset. Også moren.
Skrevet af: Bo d. 19-03-2013 15:54:42
Mennesker er forskellige også kvinder, der kan lide at få smæk. Men min erfaring siger, at det normalt er bedst over knæet, hvis det foregår med hånden eller en kort genstand. Lidt skråt på sengekanten, så hun kan hvile sin overkrop på sengen, så ser det også naturligt at masere numsen en gang i mellem. Hvis der skal bruges en længere genstand, som f.eks. et spanskrør, er det godt at bruge et spisebord, hvor der er lagt et sammenfoldet tæppe, så enden af tæppet går ned over bordkanten. Så kan hun også holde fast i bordkanten på begge sider. Hvis der er behov for det, er det også nemt at binde arme og ben fast. På sengen med en pude under maven, så numsen stikker godt op i luften virker også rigtigt godt. Grunden til mange kan lide at få smæk er, at kroppen fremstiller et smertestillende stof, som kan gøre personen helt høj. Det der giver smæk får også et kick ud af det. Hvis kløene gives som straf af en vred person, virker det ikke, da angsten blokerer for det behag, som det smertestillende stof giver.
Skrevet af: Hans d. 20-03-2013 12:09:42
Ja jeg var også barn i slutning af 40érne og 50érne. Det var også helt almindeligt at få en endefuld både derhjemme og i skolen. Har selv fået begge steder i skolen var det nu altid med spanskrør og uden på bukserne. Men derhjemme måtte bukserne ned og så hen over knæene, fik for det meste med hånden, men kan huske at jeg en enkelt gang fik i den bare med en pilekvist, det sved. Jeg er opvokset hos mine bedsteforældre, så det var altid min bedstefar der slog imens min bedstemor stod og fortalte mig at det havde jeg godt af. Derfor var det da også til min store fryd at jeg et par gange i smug så at hun også fik smæk i hendes bare numse. Som i øvrigt bar meget stor. Hun var en stor kvinde så min bedstefar kune ikke have hende hen over knæene. Men hun lå hen over sengen i soveværelset og fik med en tæppebamker. Den ene gang så jeg også at han kneppede hende bagefter. Det satter jo mange fantsier i hovedet på mig, der dengang var 14 år. Jeg legede dengang sammen med nogle nabopiger, og en af vores lege var bl.a. far, mor og barn. Så det med at give smæk i den bare kom så også med i legen. Så jeg smækkede flere pigenumser som 12-14 årig. Men mere blev det ikke til. Først da jeg var i 30érne blev jeg bevidst om at jeg tændte på at give smæk, og har siden leget en del med det både med min kone og andre. Desværre er min kone syg nu, og har ikke lyst til det længere.
Skrevet af: Per d. 25-03-2013 13:23:43
Hej Elsa
Jeg vil gerne give dig de smæk du ønsker du kan skrive til mig på
p.b1@hotmail.com

Hilsen Per
Skrevet af: Per d. 25-03-2013 13:47:27
Jeg søger voksen kvinde der vil snakke om og lege med gammeldags endefuld, din alder betyder intet men gerne over 50.
Du kan skrive til mig på
p.b1@hotmail.com

Hilsen Per
Skrevet af: Allan d. 31-03-2013 09:35:04
Jeg gir 3, 6 eller 12 rap med spanskrør i nøgne kvinderøve.
Skrevet af: Pia d. 04-04-2013 11:06:13
Jeg trænger til rap i nøgen numse af en mand med spanskrør. Med mellemrum skal jeg ha klø i den bare. Helst med spanskrør og af en mand. Så er jeg sød.
Skrevet af: Allan d. 04-04-2013 11:33:42
Jeg gir min kone og min tre søstre rap i bar numse, så du kan også få klø Pia
Skrevet af: Bo d. 04-04-2013 11:36:03
Hej Pia.
Skriv til mig på bojensen69@live.dk. Så vil jeg med glæde gøre dig sød igen.
Skrevet af: Allan d. 04-04-2013 11:37:07
Kære Pia. Jeg glemte at fortælle, at jeg bruger et tyndt spanskrør. Det har mest virkning siger de alle, når jeg ber dem fortælle. Det svider mere end en lidt tykkere. Rappene er ellers de samme. Jeg slår lige hårdt og samme sted på røven. Jeg ved lige hvor det skal være.
Skrevet af: Bo d. 04-04-2013 19:57:49
Hej Pia.
Jeg vil gerne gøre dig sød igen, ved at give dig striber i numsen, hver gang du bliver uardig.
Skrevet af: Per d. 04-04-2013 23:55:44
Hej Pia
Jeg giver dig gerne din smæk du trænger til og ønsker, skriv til på
p.b1@hotmail.com
Hilsen Per
Skrevet af: firtox48@gmail.com d. 05-04-2013 10:29:56
Jeg har været gift med en dejlig pige hvor vi levede sådan at jeg tog mig af hendes opdragelse når hun var uartig. Og det var hun meget tit og ofte med vilje.
Så når vi var alene uden børnene så var det vovserne ind i stuen med et kødben og så ind i soveværelset hvor jeg startede med at fortælle hende hvorfor hun skulle ha endefuld. Så satte jeg mig på sengen og hun kom over knæet og fik kjolen løftet op og trusserne trukket ned og så fik hun en god endefuld med hånden, så var det en tur i skammekrogen og så igen over mine knæ og så tog klædebørsten fat og det var noget hun kunne mærke. Hun vred sig på mit skød og jeg måtte tage den ene hånd og holde på ryggen for hun ville hele tiden beskytte hendes nu meget røde numse med hånden.da hun havde fået nok så var det i skammekrogen igen. Så lagde jeg 4 store puder ovenpå hinanden og så måtte hun hen over dem til en tur med spanskrøret som gav gode røde striber og en varm numse. Så i skammekrogen igen. Så kaldte jeg hende over til mig og hun satte sig på mit skød og fik lov at græde ud. Bagefter havde vi det mest fantastiske sex. Jeg savner meget at være i sådan et forhold igen men sådan nogle piger hænger desværre ikke på træerne. Men hvis du er en pige som tænder på det må du gerne skrive til mig også hvis det er bare en god gammeldags endefuld du trænger til og af en som ved hvordan det gøres på en streng men kærlig måde. Jeg er 51 år og bor på Djursland. I min barndom fik vi også endefuld når vi trængte til det og jeg husker specielt en endefuld jeg fik af min moster. Jeg var på ferie ved hende og og legede med min fætter og kusine. Hun var 16 år og vi drenge var 15 år. Så en dag var vi taget ned til en sø og skulle bade og så havde min kusine glemt badetøjet så vi blev alle enige om at bade uden tøj.Da vi kom hjem var vi alene hjemme og vi fandt nogle af min mosters cigaretter og satte os til at ryge da døren pludselig gik op og moster stod i døren og var meget vred.Så hun sagde nu fik vi en ordentlig endefuld hver af klædebørsten. Først var det min fætter som måtte trække bukserne og underbukserne ned og hen over hendes knæ og så fik han ellers en omgang hvor han vred og vendte sig vrælede af fuld hans. Da han var færdig var hans numse meget rød. Så kaldte moster mig hen og det samme skete for mig og moster kunne give en god omgang smæk. Nøj hvor det sved og brændte og snart vrælede jeg også selvom jeg havde besluttet mig at lade være. Så måtte jeg over at stå ved min fætter med min røde numse.Så blev det min kusines tur . hun løftede sin korte sommerkjole op og lagde sig over mosters knæ. Så trak moster hendes trusser ned og så tog hun ellers fat med børsten. Det klaskede igennem huset og fra vores sted kunne vi se hvordan hun vred sig på mosters knæ og vi så alt hvad hun havde mellem benene mere tæt på end vi havde ved søen. Hun havde den fineste lyse fisse men også skamlæberne og det hele kunne vi se. Hun vrælede med det samme og prøvede at komme af mosters knæ men hun holdt fast og blev ved til hun mente at nu havde hun fået nok. Så kom hun over i hjørnet til os i hjørnet. Så tog moster og min fætter afsted i byen og min kusine og jeg var alene hjemme. Jeg gik med op på hendes værelse hvor hun havde en creme som hun bad mig smøre på hendes ende. Hun lagde sig på sengen og trak trussserne ned og jeg smurte hendes varme bløde ende ind i rigelig creme og min hånd forsvandt også ned mellem hendes ben og hun stønnede og hold op hun var våd og jeg jo ganske uerfaren med piger så jeg spurgte dumt om hun havde tisset i sengen. Hun grinte bare og sagde : " Jan dit fjols , det viser bare at en pige er glad for dig og jeg bliver endnu gladere hvis du ville kysse og slikke mig dernede.Hun vendte sig om m og jeg kiggede lige op i hendes mis.Jeg bøjede mig ned og aede hende på de bløde kussehår som var som silke, så kyssede jeg hende og slikkede det bedste jeg havde lært og det var en stor nydelse . Hun smagte så godt så jeg ville bare blive ved også efter hun havde kommet. Så vendte hun mig om og begyndte at smøre mig ind i cremen og dan hun begyndte at røre mig derned kom jeg med det samme for jeg havde aldrig været så tæt på en pige før. Så det er en oplevelse jeg aldrig glemmer og min kusine der nu er gift med 3 børn vi snakker stadig om det medet smil for det var vores første gang begge 2. Jan fra Djursland
Skrevet af: Bo d. 07-04-2013 01:17:40
Hej Pia.
Tror du ikke snart du skal komme ud af busken, før du bliver alt for uardig?
Skrevet af: rødrumpe d. 08-04-2013 04:27:06
Hej jeg søger en kvinde fra Lollandfalster der har lyst til at give en god gammel dags endefuld der kan mærkes. Håber der er en. For i hvor jeg trænger til det.
Skrevet af: Carina d. 10-04-2013 23:19:41
Min søster og jeg fik tit endefulde, da vi voksede op. Som regel i den bare over fars knæ. Det var vores mor der bestemte når vi skulle have klø. Så var det ned med bukserne og hen over knæet. Far klaskede løs i røven, indtil den blev godt rød og mor syntes vi havde fået nok. Jeg tror, at hun nød at se os piger ligge der og få klø i den bare.
Skrevet af: Per d. 11-04-2013 07:47:12
Hej Carina
Tænder det dig at få smæk? kunne du have lyst til at skrive om det med mig så må du gerne skrive til mig, så kan vi jo altid se hvad vi kan finde ud af.
p.b1@hotmail.com

Hilsen Per
Skrevet af: Lise d. 11-04-2013 10:53:43
Min bedstefar var skolellærer i en landsbyskole og han brugte tit spanskrøret. Det var jo almindeligt. Bedstemor som jo boede i skolen så tit drengene og pigerne få rap i numserne og de talte osse om det ved spisebordet og andre steder. Der var intet at skjule. Man skulle straffes når man havde gjort noget forkert. Spanskrør i numsen. Op til tre slag i stram buksebag. Man stod strambuks Bedstemor fik også klø på samme måde af bedstefar. Men hun fik i den bare numse. Og bedstefar kneppede hende altid bagefter bagfra. En stor pik ud og ind af kussen. Bedstemor stønnede højere og højere. Jeg lurede. Så og hørte det hele. Jeg har aldldrig siden set så stor en pik som bedstefars.
Skrevet af: Per d. 11-04-2013 12:50:28
Hej Lise
Hvis du har lyst til at skrive med en om smæk og opdragelse eller måske selv prøve den ene eller anden vej så du gerne skrive til mig.
p.b1@hotmail.com
Hilsen Per
Skrevet af: Flemming d. 14-04-2013 08:25:03
Hej alle - spændende læsning på tråden.
Selv er jeg 52 år og har trods alderen fået en del smæk derhjemme med bla. hånd og bøjle af både mor og far.Husker specielt en omgang jeg fik af min mor i vores sommerhus i Ebeltoft hvor jeg var på ferie med min mor og moster. Efter en uartighed blev bukserne trukket ned og min stakkels ende fik en ordentlig tur med hånd og bøjle. Efterfølgende kneb min moster mig på kinden og sagde "den var vel nok fortjent". Meget pinligt.
Ønsker idag kontakt med M/K til erfaringsudveksling og måske på sigt en tiltrængt endefuld.
Skriv gerne på flemmingotk@yahoo.dk

De venligste smæk hilsner.

Flemming
Skrevet af: d. 16-04-2013 00:38:01
jeg er en dreng som søger en voksen mand kvinde som gerne vil give mig smæk til jeg græder. jeg har prøvet at få smæk før så jeg ved godt hvad jeg taler om. jeg vil også gerne bruges, hvis i vil det. jeg har ikke nogen særlige grænser, bare jeg får en virkelig øm numse.
kh.
lillebarnet.
Side: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 

Besvar tråd:
Navn:

control
Skriv teksten fra billedet i feltet til højre for billedet. Dette er SPAM beskyttelse.